Qx gala uppdatering

Fan tänk om Darin skulle komma ut ikväll hehe vilken grej.. fast vem vet Låten heter No Body KNow haha.. Damn flera runt om undrar vad Darin menade med låten..

Prisutdelning igen Boring


Nu är en av mina "kunder" på scen säger inte vem för hans skull

Diamond dogs vann årets drag.. visst gillar dem men skulle vart Gretchen

Har en lite småsur pojkvän bredvid mig stoppa ner den där jävla telefonen säger han hihi

Årets HBT ska nog delas ut nu de håller på att presentera dem.. Vanessa. Andreas en bloggare, Linni från Idol Johanna från Bonde söker fru och Självklart Anton hehehe söt bild på Anton i regnbågsväst när han va 5 år..

Fan va de är emot Sthlm Pride.. de tråkas hela tiden.. JAG GILLADE PRIDEN I KUNGSAN

Årets tv program Så mycket bättre




Årets tv stjärna  Roy Fares ingen aning om vem det är


MER SHOW tråkigt med utdelningarna

BABSAN SKA LEDA ALLSÅNG PÅ SKANSEN MED MÅNS I SOMMAR

Laleh VANN årets artist YES

GÄSP

Vill festa nu
Nu får de dela ut pris till Glenn och Anton så vi får supa

Shirely love her

Härligt med lite musik

Snygg Andreas Johnsson... fan va sexig han är är lite melodifestivals artister just nu

Sanna Nielsen

NU är det kul detta gillar jag och alla andra verkar det som värsta tjuten

Jag ljuger så bra Bengtsin

Gud va BÖGIGT men kul

Afrodite

SVettas alla står upp och sjunger och dansar

Orkar inte hehehe

Måns Sjunger

Charlotte

A är i extas han älskar schlager

WOOOWWW detta ska ni se.. ALLA ARTISTER SJUNGER HERO  TILLSAMMANS

A gråter hahaha

Mer priser

Fan va kul det är att se min äskling så här han är överlycklig

Ännu en man känner som vann ett pris *rodnar*

NU är det snart dags för Årets hetero och årets HBT

Bägge kommer nog heta Hysén i efternamn


Mitt batteri är nästan slut så återkommer med årets hetero och årets gay.




Kommentarer
Postat av: nakencrille

Ja tänk om han - och Danny kom ut...! ;-)

2012-02-19 @ 00:20:05
URL: http://nakencrille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0