Trevlig kväll

Igår var jag på Patricia med Chicken, en av mina stamkunder. Han kom och hämtade mig i taxi. Vi kom till Patricia och satte oss och åt en härlig 3-rätters.

Bang Bang Shrimps en härligt god förrätt friterade räkor med lite hetta
Ungsbakad Torskrygg till varmrätt
spanska Munkar till efterrätt

God mat, trevligt sällskap, med god konversation.
När vi hade ätit så gick vi till nattclubs delen vi hängde mest i schlagerbaren eftersom Chicken älskar schlager. Dansa och hade kul. Med tanke att jag var där i jobb så dricker jag väldigt måttligt men det blev några glas vin till maten och någon enstaka drink i schlagerbaren. Chicken är alltid mycket generös och när han vid midnatt bad mig vara kvar några timmar till så sa jag självklart ok. Han bad mig ringa A så han kom dit och vi festade och hade kul natten lång. Vi åkte hem vid 3 tiden och Chicken gav oss 9000 kr för kvällen. Normala middagstaxan är 4000 men jag och A fick 2500 extra för att vi var kvar in på sena natten.

Vi åkte hem till var för sig och när jag och A kom hem hade vi härlig het lite kinky sex. Tycker lite synd om min älskling idag eftersom han började jobba kl 8 men va fan jag får pyssla om honom lite när han kommer hem sen efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0