Morrn morrn

Kom hem  kl 01 i natt efter en trevlig middag och promenad i underbara sthlm. Stockholm är alltid underbart oavsett vilken tid på året det är men visst fan längtar man till våren och sommaren.
Vi hade riktigt trevligt snacka om hans vistelse i Thailand och vad jag har hittat på sedan han åkte.

När jag kom hem så kröp jag ner till A i vår varma sköna säng kröp upp till honom och sniffa i hans nacke och lät min hand glida upp och ner längs hans bröst. Somnade tätt tätt intill min älskade och sov hela natten ända tills jag blev väckt för drygt 40 min sen av  *rodnar* en härlig skön tunga, ett par mjuka fina händer och en hård skön BLIP..

Kommentarer
Postat av: red-devil

Hej,



Jag har fått tips om din blogg. Jag letar efter män som har erfarenhet av att sälja sex till män som skulle vilja delta i en intervju till en masteruppsats. Uppsatsen fokuserar på berättande, alltså vad män som säljer sex till män berättar och inte berättar om det. Det råder på många sätt en tystnadens kultur runt att sälja sex och det intresserar mig.



Om du, eller någon annan som läser detta, är det minsta intresserad hör gärna av er till mig! Jag svarar mer än gärna på frågor och ger mer information om uppsatsen.



[email protected]



Tack! Linda

2012-04-02 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0